Bluey Ziekenhuisje
S1, A2: Dokter Bluey wordt erbij gehaald als zuster Bingo een hele merkwaardige röntgenfoto van papa maakt. Het lijkt alsof er een kat in zijn buik zit, dus kan dokter Bluey niet anders dan hem ogenblikkelijk opereren!