S1, A17: Rosewood en Villa onderzoeken de moord op een soapster en houden hun eigen relatie een spiegel voor terwijl ze een wereld van off-screen soap en intriges verkennen. Intussen vecht Erica zich een weg in het leven van Rosewood, tot grote ergernis van Donna. Dan wordt Rosewoods kostbare GTO gestolen en Villa maakt opnieuw contact met haar moeder Daisie.