Zoals de Kermisgoden het Bedoeld Hebben
S1 A5: Geroddel en paranoia houden Jeanette en Kate in hun greep als ze op jacht zijn naar antwoorden op de kermis van Skylin. Na een confrontatie in de spiegeldoolhof is Jeanette vastbesloten om haar naam te zuiveren, terwijl Kate wegzakt in pijnlijke herinneringen.