Zoals het klokje thuis tikt
S1, A4: In Vegas wordt een huwelijk in problemen verankerd in een giftig pact. Kan Liv bij haar terugkeer in New York ontsnappen aan de vreselijke gevolgen van haar reis als rechercheurs Rawlins en Wiseman op haar spoor komen?