S1, E1: I start off my 800-mile trek across the Colorado Plateau in Arches National Park with a group of friends. Most of them are just there for the hike through Arches, but FItty Shrimp will continue on with me after that. We are unfamiliar with this desert terrain and right away we run into the problems.