Zomerhitte
S1, A4: Het is 4 juli en de vaders komen naar Cousins voor het jaarlijkse feest van Susannah in het strandhuis. De spanningen lopen op tussen Conrad en zijn vader. Belly maakt margarita's met de gebroeders Fisher en er ontstaat chaos. Later beleeft Belly een romantisch moment dat wordt onderbroken.