Zomerhuis
S1, A1: Het is de eerste echte dag van de zomer: de dag dat Belly, haar broer Steven en haar moeder Laurel naar Cousins Beach trekken om bij Susannah Fisher, die als het ware Belly's tweede moeder is, en haar zonen Conrad en Jeremiah te gaan logeren. Belly gaat al naar Cousins sinds ze geboren is, maar deze zomer voelt anders. En als de eerste avond een aanwijzing is, dan heeft ze gelijk.