Zonder net
S4, A4: Een vrouw klaagt Ally aan voor laster nadat Ally haar voor schut zet bij haar conservatieve vrienden. Ally vraagt Larry om haar te verdedigen in de rechtbank. Mark neemt een beslissing over zijn relatie met Cindy.