Zuid-Patagonië
S1, A3: Ewan en Charley rijden door Patagonië en overnachten onderweg in een ecolodge in een van de meest afgelegen gebieden ter wereld. Deze ecolodge is niet aangesloten op het riool, het water- of het elektriciteitsnetwerk.