S2, A5: Een gezicht uit Lightmans verleden sleept hem mee in een gevaarlijk misdadig complot en stelt zijn vriendschap en loyaliteit op de proef. The Lightman Group onderzoekt intussen moordbedreigingen van een leerling op de middelbare school.