Lie to Me Zwart en wit
S2, A22: The Lightman Group onderzoekt de moord op een bevriende journalist die een corrupte politicus wilde ontmaskeren. Deze zaak stelt Lightmans relatie met Reynolds en de FBI op de proef. Ondertussen voelt Lightman zich niet prettig bij Emily’s vernieuwde interesse in jongens.