Zwembadfeestje/Autoreisje
S1, A2: Helen zal een zwemspreuk over Barry uitspreken als Kiff haar voorstelt aan Candle’s vader, Roy Fox. Een autoreisje wordt eng als angstaanjagende motorrijders de Chatterleys en Barry achtervolgen.