Revenge Of The Pink Panther
Peter Sellers schittert als de onfortuinlijke inspecteur Clouseau die wordt verondersteld dood te zijn. Hij reist echter naar Hongkong om onderzoek te doen naar een gevaarlijke drugsbaron (Robert Webber). Dyan Cannon en Herbert Lom zijn ook te zien.