12 Rounds
Danny Fisher, een politieman uit New Orleans, arresteert de crimineel Miles Jackson, waarbij diens vriendin om het leven komt. Als Miles een jaar later uit de gevangenis weet te ontsnappen, kidnapt hij Danny’s vriendin Molly. Danny wordt door hem gedwongen om in 12 rondes gevaarlijke opdrachten uit te voeren om zo zijn vriendin in leven te houden.