1500 Steps
1500 Steps is een transformerende reis naar zelfvertrouwen en genialiteit. Dit middelbare schooldrama, een kruising tussen Chariots of Fire en The Karate Kid, speelt zich af in de prachtige strandwijk Cronulla in Sydney.