2035 Forbidden Dimensions
Jack Slade is een tijdreiziger die naar het jaar 2035 is gestuurd om de mensheid te redden. Gestoorde wetenschappers hebben de meeste mensen veranderd in verminkte wezens en zijn bezig de wereld te veranderen in een post-apocalyptische woestenij. Het is Jacks missie om de persoon te redden die als enige de wetenschappers kan stoppen en daarmee de laatste hoop is van de mensheid.