400 Bullets
Gurkha-soldaat Rae bewaakt een Britse militaire post in Afghanistan. Wanneer hij zich bij hem voegt in de vorm van een militaire macht die zich ergens moet verstoppen, realiseert hij zich dat deze nacht misschien wel zijn laatste is.