7 piano sketches
Een pianostemmer dwaalt na zonsondergang door de straten van New York. Met zijn schetsboek in de hand observeert hij van een afstand de geliefden, rouwenden en reusachtige mieren van de stad. Maar wanneer een speling van het lot hem oog in oog brengt met een geestverwant vindt hij wat hij zocht.