A Love Song
"Faye (Dale Dickey) is een solitaire reiziger die haar tijd doorbrengt met vissen, en kijken naar vogels en de sterren op een kampeerterrein in landelijk Colorado. Ze wacht op de komst van Lito (Wes Studi), iemand uit haar verleden die zijn eigen nomadische reis maakt door het ruige Westen. Net als de countrymuziek die traditioneel het hartzeer en de veerkracht van Amerikanen op zoek naar...