Abigail
Nadat een groep zogenaamde criminelen een 12-jarige ballerina ontvoeren die de dochter is van een machtige onderwereldfiguur, hoeven ze alleen een nacht op haar te passen om 50 miljoen dollar te krijgen. In een afgelegen landhuis zakt de moed de ontvoerders langzaam in de schoenen en ontdekken ze tot hun grote schrik dat ze niet met een normaal meisje zitten opgesloten.