Abus de Faiblesse
Inspired by director Catherine Breillat’s (FAT GIRL, ROMANCE) true life experiences, her latest film, ABUSE OF WEAKNESS, is an exploration of power and sex. Isabelle Huppert (THE PIANO TEACHER, 8 WOMEN) stars as Maud, a strong willed filmmaker who suffers a stroke. Bedridden, but determined to pursue her latest film project, she sees Vilko (Kool Shen), a con man who swindles celebrities, on a TV talk show. Interested in him for her new film, the two meet and Maud soon finds herself falling for Vilko's manipulative charm as their symbiotic relationship hurdles out of control.