Accident Man 2
The Accident Man is terug en deze keer moet hij 's werelds beste moordenaars verslaan om de ondankbare zoon van een maffiabaas te beschermen, het leven van zijn enige vriend te redden en de relatie met zijn maniakale vaderfiguur nieuw leven in te blazen.