Aftermath
Een groep gewapende huurlingen voert een aanval uit op Tobin Bridge en gijzelt honderden mensen, waaronder Army Ranger Eric en zijn zus. Wanneer hun leider begint met het vermoorden van gijzelaars, moet Eric vertrouwen op zijn militaire training en instincten om zijn zus te redden - en alle anderen!