Aile Arasında
Solmaz is achtergrondzangeres in een nachtclub. Via een komisch toeval ontmoet zij de neurotische Fikret. Ze hebben allebei net een 21-jarige relatie achter de rug. Fikret is overal bang voor. Als Solmaz’ dochter Zeynep en haar geliefde uit Adana besluiten te gaan trouwen, speelt Fikret ineens de rol van zijn leven. Het plan was de bruiloft eenvoudig te houden, met alleen de naaste familie, maar door de eisen van de familie van de bruidegom wordt het een steeds groter gebeuren. Zal het team tijdens de voorbereidingen voor de bruiloft goed op kunnen schieten met de gewapende, traditionele familie uit Adana die eigenaar is van een keten van kebabzaken? Zal deze bruiloft zonder problemen plaats kunnen vinden?