Air
Manja, een 17-jarige Duits-Russische, woont met haar familie in een hoogbouwwijk aan de rand van de stad. Op een dag ontmoet ze Louk in het bos, een rebelse jonge vrouw van dezelfde leeftijd die in opstand komt tegen de sociale conventies. Deze toevallige ontmoeting is het begin van een intense eerste liefde tussen de twee meisjes.