Alan Jackson - Precious Memories
Precious Memories is het dertiende studioalbum en het eerste gospelalbum van de Amerikaanse countryartiest Alan Jackson. In tegenstelling tot zijn vorige albums is dit een zijproject dat bestaat uit traditionele gospelsongs.