Alfie
Alfie is niet echt een slechte. Hij is alleen erg gek op de andere sexe. Je zou kunnen zeggen dat "vogels" onweerstaanbaar voor hem zijn, een soort van tweede natuur. Met Michael Caine in de hoofdrol is Ale een schunnige kerel in een wilde komedie gevuld met sex en zonde. Voor diegenen die ge-entertaind willen worden is Ale charmant, vrolijk en snel. Voor diegenen die meer willen is er een dieper liggende tragedie over nemen en genomen worden.