Alice Cooper - Brutally Live
Alice Cooper presenteert hun show 'Brutally Live' op tournee met hun nieuwste album 'Brutal Planet'. Zoals gewoonlijk kleedt de band hun rock om hun publiek te entertainen maar ook om te choqueren.