Alien Resurrection
200 jaar na haar dood wordt Ellen Ripley (Weaver) gekloond om DNA van de Alien Queen uit haar te halen. Het bedrijf dat dit financiert wil namelijk de Aliens als wapens gaan gebruiken. Helaas blijken de Aliens slimmer dan ze dachten en binnen de kortste keren moet Ripley met behulp van een aantal ruimtepiraten ervoor zorgen dat de Aliens niet op aarde terecht komen.