All is True
Een blik op de laatste jaren in het leven van William Shakespeare. In 1613 wordt zijn toneelstuk 'Henry VIII' in het Globe Theatre opgevoerd. Gedurende deze opvoering brandt het theatergebouw af. Shakespeare keert hierna naar zijn vrouw Anne Hathaway in zijn thuis in Stratford waar hij moet afrekenen met zijn getroebleerde verleden en met een gezin dat zich verwaarloosd voelt.