Alpine Quest
Drie vriendinnen-Loubna, Mélanie en Sophie-doorkruisen de Alpen van Wenen naar Monaco per fiets, ski en te voet in minder dan 60 dagen. Ze passeren vijf landen en 79 passen en laten de kracht van vrouwen, de natuur en klimaatuitdagingen zien in een verhaal over moed, veerkracht en vriendschap.