Àma Gloria
De zesjarige Cleo is dol op haar kindermeisje Gloria die haar sinds haar geboorte heeft opgevoed. Wanneer Gloria dringend huiswaarts in Kaapverdië moet keren om voor haar eigen kinderen te zorgen, laat Cleo haar beloven om elkaar nog een laatste keer te zien. Hierop nodigt Gloria het meisje uit om de zomerperiode samen op het eiland door te brengen.