America Is Sinking
De gletsjers smelten en veroorzaken extreme overstromingen. De wereld wordt bedreigd door aardbevingen en gigantische tsunami's. Wetenschappers moeten racen tegen de klok en de aarde redden door een sinkhole te creëren om het water in balans te brengen voordat Noord-Amerika zinkt.