Amerikaans Daglicht
Een jonge Indiase vrouw werkt als operator voor een Amerikaanse bank die haar callcenter heeft uitbesteed aan India. De jonge lokale manager van de bank raakt geïnteresseerd in haar en biedt haar aan om hem te helpen het systeem te manipuleren en echt geld te verdienen.