Andrew Mayne: Ghost Diver
Illusionist en uitvinder Andrew Mayne ontwikkelt een haaienpak dat hem onzichtbaar moet maken voor de verfijnde zintuigen van de witte haai. Vervolgens test hij het pak in de praktijk.