Annie Oakley
Filmlegende en winnares van een Emmy en ere-Oscar Barbara Stanwyck (Double Indemnity, Meet John Doe en tv-serie The Thorn Birds) in de titelrol als zwaarbewapende scherpschutter die leert dat een wapen alleen niet genoeg is als je valt voor de concurrent. Biografische film met verder Oscarwinnaar Melvyn Douglas (Hud, Ninotchka) en Preston Foster (The Informer).