Apocalypse After
Een verlaten resort aan zee. De opnames voor een fantasyfilm over het einde der tijden wordt afgerond. Twee vrouwen, beiden leden van de filmcrew, de een actrice en de ander regisseuse, Apocalypse en Joy, staan op het punt om hun liefdesaffaire af te sluiten.