Aquaman
'Aquaman' is een actierijk avontuur dat zich afspeelt in de uitgestrekte, adembenemende onderwaterwereld van de zeven zeeën. Het onthult het verhaal van half mens, half Atlantiër Arthur Curry en draait om het avontuur van zijn leven. Een avontuur waarin hij wordt gedwongen om de confrontatie met zichzelf aan te gaan, om zo te ontdekken of hij zijn lotsbestemming kan vervullen... koning zijn.