Architects: Live in de Royal Albert Hal
Architects: Live in de Royal Albert Hal is een memento van Architects’ legendarische optreden in een van de meest iconische ruimtes in de wereld. Deze film, geregisseerd door Tom Welsh en Taylor Fawcett, is voor het eerst in première gegaan als een wereldwijd streaming event tegelijkertijd met de uitgave van het zeer goed ontvangen negende album van de Britse band, ‘For Those That Wish to Exist’.