Arctic Friends: Shorts Collection 23
Geniet van deze buitengewone verzameling korte animatiefilms met de innemende personages van de serie Arctic Friends. De Shorts Collection 23 bevat 4 spannende afleveringen: Het rebelse pakketje, De andere dimensie, Fox & Furious rebellious package,The other dimension,Fox & Furious, Apocalypse Puffin Het rebelse pakketje: Het lijkt weer een gewone werkdag voor Swifty en PB, wanneer plotseling een van de pakketjes begint te zweven en te bewegen. Zullen ze erin slagen het te temmen? De andere dimensie: Tijdens het spelen met een bal raakt een hazenjong de weg kwijt en komt door een portaal in de andere dimensie terecht. Aan Swifty, Jade en PB de taak om hem te redden! Fox & Furious: Jade, John, Sid en Kevin doen mee aan een sneeuwscooterrace. Dat wordt een harde les voor ze. Apocalyps puffin: De Puffins eten enkele giftige bosbessen waardoor ze in zombies veranderen en de arme Swifty beginnen te achtervolgen.