Geniet van deze buitengewone verzameling korte animatiefilms met de innemende personages van de serie Arctic Friends. De Shorts Collection 27 bevat 4 spannende afleveringen: De gouden Puffin, De vlieg, Energiedrank, Een eigenaardige klant De gouden Puffin: Wilfred Goat heeft een puffin die gouden eieren legt. Otto steelt de wonderbaarlijke vogel, maar die is niet bereid zijn kostbare eieren voor hem te leggen. De vlieg: Een vlieg komt de ABDS binnen met grote ergernis van Swifty en PB. De twee vrienden doen er alles aan om van de irritante vlieg af te komen. Energiedrank: Swifty drinkt gulzig een drankje op dat hem hyperactief en onvermoeibaar maakt. PB, die hem niet bij kan houden, probeert hem daarom uit te putten. Een eigenaardige klant: Tijdelijk alleen gelaten bij de ABDS, moet Swifty met een vreselijke klant afrekenen: de sinistere vampier Goatsferatu...