Arctic's Edge
In een afgelegen Arctisch stadje leidt Calvin Trask een rustig, eenzaam leven - tot de mysterieuze Lucas Wade verschijnt. Maar hun ontmoeting verandert alles: Calvin wordt meegesleurd in een dodelijk spel van moord, verraad en duistere geheimen waarin niemand meer te vertrouwen is.