Around the Lines
In het hart van de Alpen komt een droom tot leven. Op highlines tussen hemel en aarde, boven het meer van Annecy, worden 65 km en 3.800 m hoogteverschil een samensmelting van inspanning en de poëzie van de leegte, van Veyrier tot de Dents de Lanfon.