Assembled: The Making of Deadpool & Wolverine
Toen werd aangekondigd dat Deadpool officieel bij het MCU zou komen, dachten sommigen van ons maar één ding: eindelijk. De huurling met de praatjes krijgt zijn eigen aflevering van Assembled. En, beste vrienden, hier is hij dan, vol met buitensporige scheldwoorden en geweld, precies zoals de Almachtige het bedoeld heeft. O, en rustig nou maar, maak je geen zorgen! We zijn Wolverine niet vergeten. Zijn slechtgehumeurde majesteit is ook volledig van de partij. Ja, we hebben Hugh Jackman, Ryan Reynolds en regisseur Shawn Levy (plus een stel andere mensen waar je ongetwijfeld nog nooit van hebt gehoord, maar die desalniettemin geweldig zijn) overgehaald om te gaan zitten en spreekwoordelijk uit de school te klappen over hoe Deadpool & Wolverine werd verwekt, gedragen en vervolgens geboren. Eerlijk gezegd zijn Hugh, Ryan en de rest contractueel verplicht om deze informatie te onthullen. Ze doen verdomd goed werk door te doen alsof ze dat echt wilden, alsof het hun idee was of zoiets. Geniet ervan.