ATL
Het verhaal over vier jongeren uit de achterbuurten van Atlanta, die op een belangrijk punt in hun leven staan, na high school afgemaakt te hebben. Hip-hop en rollerskaten nemen het belangrijkste deel van hun leven in de tussentijd in. In en om de rollerskatebaan ontstaan vriendschappen, ruzies, liefdes en een hevige concurrentiestrijd.