Atonal Glow
Tsotne Zedginidze, een 10-jarige klassieke pianist en componist uit Georgië, wordt wel eens vergeleken met Mozart. Alexander Koridze weet op subtiele wijze het perspectief van het wonderkind in evenwicht te brengen met dat van een waarnemer, en verkent zo de netelige realiteit van het opvoeden van een kind voor wie roem onvermijdelijk lijkt.