Austenland
Jane Hayes' (Keri Russell) adoratie voor Jane Austen staat haar liefdesleven in de weg. Om voor één keer de heldin in haar eigen verhaal te zijn, geeft ze al haar spaargeld uit aan een trip naar Austenland, een excentriek resort waar de gasten worden ondergedompeld in de Regency-periode. Gewapend met bonnet, korset en borduurwerkje doet Jane haar uiterste best geen oude vrijster te worden, maar ze voelt niet goed aan waar de fantasie ophoudt, en de werkelijkheid, en misschien wel de liefde, begint. Een heerlijke romantische komedie met schitterende rollen van Jennifer Coolidge (Legally Blonde) en Jane Seymour (Wedding Crashers).