Australia
Lady Ashley, een Engelse aristocrate (Nicole Kidman), verlaat haar luxe leventje en trekt het Australische binnenland in. Ze ontmoet een ruige veedrijver (Hugh Jackman) die haar helpt haar ranch te beschermen. Samen vertrekken ze op een overweldigende reis door de mooiste en de meest afgelegen gebieden ter wereld.