Autumn Beat
De in Milaan geboren broers Tito en Paco hebben dezelfde droom: doorbreken in de rapwereld en hun stem eindelijk laten horen. Paco is een geboren performer en Tito kan heel goed schrijven. Ze lijken voorbestemd voor succes, maar ambitie, het leven en de liefde voor dezelfde vrouw stelt hun band op de proef in een spannende reis die 30 jaar duurt.