Band Wagon, The
Tony Hunter, een beroemd zanger/danser heeft zijn beste tijd gehad. Het publiek wil Ava Gardner, niet hem. Maar zijn oude vrienden Lily en Les Martin komen op het idee om een kleine Broadwayshow te maken, en Tony stemt ermee in om mee te doen. Maar de situatie dreigt uit de hand te lopen wanneer de 'bigshot' producer Jeffrey Cordova ten tonele verschijnt en prima ballerina Gabrielle als tegenspeelster voorstelt. Het is haat op het eerste gezicht tussen Tony en Gabrielle en daar komt nog haar jaloerse choreograaf bij. De show is gedoemd te mislukken.